Translate

пʼятниця, 23 грудня 2022 р.

Jerry Heil впала в оркестрову яму на концерті в Тернополі (ВІДЕО)

 






 Jerry Heil показала, як саме відбулося те фатальне падіння в оркестрову яму під час концерту артистки у Тернополі 21 грудня.



Про це повідомляє ТСН.

У своєму Instagram виконавиця запостила відео з моментом інциденту. Судячи з ролика, Jerry Heil, поспілкувавшись з глядачами на сходинках сцени, повертаючись назад, не помітила оркестрової ями, в яку полетіла.

"Три метри. Бетон. *емоджі зламаного ребра*. Народ, я вже прийшла до тями, у мене все настільки добре, наскільки це можливо, бо за таких умов отримати лише струс та перелом ребра — це чудо. Для мене це додатковий знак, що проживати треба кожну хвилиночку свого життя. І під ноги дивитися. На відео видно, як впевнено я ступаю в пустоту. Пам'ятаю, як мені здавалося, що я бачу там підлогу. Далі нічого не пам'ятаю. Не могла навіть згадати ім'я асистентки", – поділилася спогадами про неприємний інцидент Heil.






Артистка також пожартувала, що сподівається, ця ситуація стане поштовхом до нових пісень, а також заспокоїла фанів, що за нею доглядають чудові лікарі.


Нагадаємо, що 
Володимир Зеленський готовий вийти на ринг із Путіним (ВІДЕО).